Jump to content

ng-gamer.nl

Tablet of netbook?

tablet netbook

6 replies to this topic

#1 bamboozler

bamboozler

NG-Gamer Crew

• Administrators
  • 94 posts

Posted 07 July 2012 - 02:59 PM

Ik ben aan het twijfelen of ik nu een netbook zou aanschaffen of een tablet. Het is eigenlijk om teksten te typen, af en toe op internet en misschien eens een film op te kijken (al is dat laatste niet noodzakelijk).
Veel moet het dus niet kunnen, vooral iets dat niet veel weegt en dus gemakkelijk mee te nemen is en te bedienen ook.

Qua netbook had ik gedacht aan een ACER ONE D270-26Dw.

Iemand tips? (Liefst niet te duur)

#2 Common_Freak

Common_Freak

Newbie

• Members
  • 1 posts

Posted 10 July 2012 - 02:58 PM

Een netbook is handig omdat het meer combitabiliteit heeft met programma's en ook een keyboard.
Als je alleen maar op het internet zit of graag boeken leest, is een tablet weer handig.
Ook hebben veel tablets een gps systeem waardoor deze ook voor navigatie gebruikt kan worden.
Films kijken werkt niet goed op een tablet, tenzij dat je alleen maar op internet kijkt.
Verder heeft de netbook die je overweegt te gaan kopen wel slechte specificaties waardoor ik deze afraad, een goede videokaart kan veel schelen.

#3 muiguro

muiguro

Hot Shot!

• Members
  • 120 posts

Posted 24 July 2012 - 12:36 PM

Zelf zou ik gaan voor een tablet gewoon omdat die dingen lekker handig zijn je kan erg veel apps downloaden + tegenwoordig zijn ze echt goed snel!

#4 Jameshond

Jameshond

Newbie

• Members
  • 1 posts

Posted 06 August 2012 - 12:33 PM

Asus Transformer met docking, best of both worlds. En om video's te kijken kun je gratis software downloaden (ik kan gewoon DVD's kijken op mijn tablet).

#5 McRinY

McRinY

Cookie Monster

• Moderators
  • 301 posts

Posted 06 August 2012 - 12:57 PM

JamesHond, briljante naam xD!
Haha xD!

#6 bamboozler

bamboozler

NG-Gamer Crew

• Administrators
  • 94 posts

Posted 07 August 2012 - 04:09 PM

Thx voor reacties!!

Ik heb uiteindelijk de beslissing gemaakt om de netbook te kopen. Aangezien ik al smartphone heb en eigenlijk niet echt geld in overschot heb liggen, is het dus de goedkopere oplossing geworden :P

#7 McRinY

McRinY

Cookie Monster

• Moderators
  • 301 posts

Posted 07 August 2012 - 04:49 PM

Ik vind persoonlijk de netbook wel de betere keus hoor ;)!

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users