Ik ben aan het twijfelen of ik nu een netbook zou aanschaffen of een tablet. Het is eigenlijk om teksten te typen, af en toe op internet en misschien eens een film op te kijken (al is dat laatste niet noodzakelijk).
Veel moet het dus niet kunnen, vooral iets dat niet veel weegt en dus gemakkelijk mee te nemen is en te bedienen ook.
Qua netbook had ik gedacht aan een ACER ONE D270-26Dw.
Iemand tips? (Liefst niet te duur)
6 replies to this topic
Posted 10 July 2012 - 02:58 PM
Een netbook is handig omdat het meer combitabiliteit heeft met programma's en ook een keyboard.
Als je alleen maar op het internet zit of graag boeken leest, is een tablet weer handig.
Ook hebben veel tablets een gps systeem waardoor deze ook voor navigatie gebruikt kan worden.
Films kijken werkt niet goed op een tablet, tenzij dat je alleen maar op internet kijkt.
Verder heeft de netbook die je overweegt te gaan kopen wel slechte specificaties waardoor ik deze afraad, een goede videokaart kan veel schelen.
Als je alleen maar op het internet zit of graag boeken leest, is een tablet weer handig.
Ook hebben veel tablets een gps systeem waardoor deze ook voor navigatie gebruikt kan worden.
Films kijken werkt niet goed op een tablet, tenzij dat je alleen maar op internet kijkt.
Verder heeft de netbook die je overweegt te gaan kopen wel slechte specificaties waardoor ik deze afraad, een goede videokaart kan veel schelen.
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users